Wie ben ik en waarom deze blog?

Wie had dat ooit gedacht? Ik, een blog?!

De reden dat ik deze blog start is een prachtige gebeurtenis die mijn leven veranderd heeft. Ik ben mama geworden van een geweldige zoon Léon. Nu zal je denken, er zijn al zoveel blogs van moeders voor moeders. Dat klopt maar ik wil het in deze blog vooral ook over mezelf hebben, als mezelf. Ik bedoel daarmee, dat ik door deze blog mezelf en hopelijk ook jullie een houvast wil geven om dat "meisje" in jezelf niet kwijt te raken! Ik was dat "meisje" al even kwijt en probeer haar nu terug te vinden. Een weg die ik graag met jullie deel.

Nu heb ik voor een groot deel al verteld waarom ik deze blog start maar ik zal me ook kort even voorstellen (ik weet het, normaal doe je dit eerst ,tja niet alles kan volgens de regels):
Mijn naam is Lisa, ik ben geboren op 10 december 1989. Ik kom uit "merret" maar heb met mijn vriend een huis gekocht in Lommel.
Ik was vroeger (nog niet zo heel lang geleden) meestal "het groot lawijt" als ik bij vrienden was. Ik ben nu iets rustiger, hoewel een glaasje of 2,3 daarmee kan helpen! (Inwendige giechel) Ik ben ook vaak een luisterend oor voor wie het nodig heeft en stiekem ben ik ook het luisterend oor voor mezelf.
 Mijn leven is er een met grote downs maar ook vele ups, zoals de naam van mijn blog zegt: sweat,tears,rainbows and unicorns!

Ik zal in mijn blog vertellen over wat ik nu, in het heden beleef, voel en doormaak. Als ik de behoefte voel kan het zijn dat ik "a trip down memory lane" maak. Ze hebben me dan ook altijd verteld dat ik een boek kan schrijven over mijn leven!

Ok, ik ging het kort houden....Zo de start is gemaakt. Ik hoop dat ik voor jullie iets herkenbaar, inspirerend of gewoon vermakelijk kan schrijven. Als dit niet zo is, het is voor mij in ieder geval therapeutisch. Op- of aanmerkingen hoor ik graag. Oh ja en ik doe mijn best om zo weinig mogelijk schrijffouten te maken maar "don't shoot me" als ik ze toch maak!

Btw. Mijn volgende bericht zal over mijn zwangerschap gaan!

Bedankt om Alvast mijn eerste bericht te lezen.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Finally! (Part 1)

Finally! (Part 2)